Nilai Impian Community Forum
Welcome to Nilai Impian Community Forum.
To continue your reading, please regsiter:

1. username
2. email add
3. password

Now u can login and start posting.
TQ
Nilai Impian Community Forum

Sila Daftar
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Amanah hartanah bumiputera ( AHB )

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin


Posts : 9
Join date : 2010-04-20

PostSubject: Amanah hartanah bumiputera ( AHB )   Wed Dec 08, 2010 1:39 pm


sikit info nak kongsi:
min rm500 ( nak masuk setaip bulan pun dalam gandaan rm500, sama jugak macam nak keluarkan)
sebulan sekali je boleh keluarkan
takde buku akaun macam asb, penyata akan di hantar setaip 6 bulan
dividen 6 bulan sekali terus ke dalam akaun bank yg di isi semasa buka akaun
ura2 dividen: min 6% sthn
buka akaun kat maybank je buat masa ni
ada fee tak? takde free je...harga unit pun tetap rm1 jual ke, beli ke

pe lagi ya...

duit di laburkan utk beli hartanah bernilai di malaysia, di sewakan, inilah keuntungannya
max rm200000 setiap org
baby umar 3 bulan dah boleh buka akaun ( korang simpan duit baby kat mana? asd? tabung haji? bawah bantal? ke dalam ang pau raya? hehe )

tolong tambah skit lain2...
Back to top Go down
View user profile http://nilaiimpian.forumotion.com
mdhady



Posts : 1
Join date : 2011-01-10

PostSubject: Re: Amanah hartanah bumiputera ( AHB )   Tue Jan 11, 2011 12:41 am

salam semua
mmg ahb masih panas lagi
kat tv pon ada iklan
alhamdulillah saya dah labur
info berkenaan ahb ada di dalam blog saya
http://mdhady.blogspot.com/2010/12/amanah-hartanah-bumiputra.html

jom melabur!
Very Happy
Back to top Go down
View user profile
 
Amanah hartanah bumiputera ( AHB )
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Nilai Impian Community Forum :: Finance Management & Iklan :: Finance Management & Iklan-
Jump to: